Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit e94d0ac9 authored by Massies Alexandre's avatar Massies Alexandre
Browse files

graphismes

parent cf1d8e89
Branches
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -56,7 +56,6 @@ Window {
// Passage à la ligne suivante avec la touche Entrée
else if (event.key === Qt.Key_Return) {
// On ne passe à la ligne suivante que si la ligne est complètement remplie
console.log(indice_case);
if (indice_case === nb_lettres) {
var mot_entre = "";
for (var i = 0; i < nb_lettres; i++){
......@@ -332,7 +331,7 @@ Window {
Rectangle {
id: rectangle1
width: 600
height: 220
height: 230
anchors.horizontalCenter: parent.horizontalCenter
color: "#323232"
radius: 10
......@@ -364,14 +363,16 @@ Window {
delegate: Rectangle {
width: (modelData === "Entrée" || modelData === "<") ? 80 : 50
height: 60
color: "lightgray"
color: "#808080"
radius: 5
border.color: "gray"
border.color: "#808080"
Text {
anchors.centerIn: parent
text: modelData
font.pixelSize: 20
color: "black"
font.pixelSize: 30
color: "white"
font.family: "Tahoma"
font.bold: true
}
MouseArea {
anchors.fill: parent
......
......@@ -75,11 +75,9 @@ void MotusGame::loadWords() {
bool MotusGame::existWord(const QString &word) {
int n = word.size();
bool exists = false;
qDebug() << "Recherche du mot :" << word;
// Supposons que wordsByLength est un QMap<int, QStringList>
const QStringList &list = wordsByLength[n];
for (int i = 0; i < list.size(); i++) {
qDebug() << list[i].toUpper();
if (list[i].toUpper() == word) {
exists = true;
break; // On arrête la recherche dès qu'on trouve le mot
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment